Aktivering/involvering
Torsdag den 13. juni 2024
Kom forbi og få muligheden for at smage og stemme på Danmarks nye hverdagsklassikere
Mere om
Netto kører i disse uger en klimakampagne uden stort synligt fokus på klima. For selvom mange danskere gerne vil leve mere klimavenligt, har vi svært ved det i en travl hverdag. Derfor vil vi i Netto gøre det nemt at prøve noget nyt ... Netto og Madkulturen er gået sammen om en stand ved Netto Allinge (J16), hvor du kan komme forbi og smage et udvalg af Danmarks nye hverdagsklassikere. Vi ved hvilke 10 hverdagsretter, der er mest populære hos danskerne, og der er ganske enkelt for meget kød (især oksekød) på listen. Derfor har klimaet brug for, at vi ryster tallerkenen. Med kampagnen ’Danmarks nye hverdagsklassikere’ vil vi gerne skabe lækre, inspirerende og frem for alt nemme aftensmåltider med et lavere klima-aftryk end de nuværende og mere klassiske hverdagsklassikere. Ved at twiste små vaner i hverdagen er det vores ambition at være med til at gøre en stor forskel. Så kom forbi vores stand, hvor du kan smage og stemme på Danmarks nye hverdagsklassikere..
Deltagere
Pernille Kiss, Manager, Netto
Eline Marie Nielsen, Manager, Netto
Arrangører
Netto
Lokation
J16 - Netto Event
Detaljer
Tema
Fødevarer og madkultur
Hjemmeside
https://netto.dk/