
Debat
Fredag den 12. juni 2026
Alt for mange neurodivergente står uden job. Hvordan kan arbejdsmarkedet blive bedre til inklusion?
Mere om
Alle taler om inklusion, men mange neurodivergente står stadig udenfor arbejdsmarkedet. Det er forspildte muligheder for virksomheder og personlige skæbner. Denne debat stiller skarpt på et underudviklet potentiale: mennesker med fx ADHD eller autisme. Vi undersøger, hvorfor folk falder fra på arbejdsmarkedet, bare fordi de falder lidt udenfor normalen, og hvordan du som kollega eller leder kan være med til at ændre arbejdsmarkedet indefra. Kom og løft debatten fra endnu en snak om gode intentioner til en debat om handling: Hvad kan vi ændre allerede i morgen som ledere, kolleger og organisationer?
Deltagere
Felix Smith, Moderater, TV-Radio Host
ModeratorSteen Lund Olsen, Formand, A&Til
Henriette Friis Højer, Adm. direktør, Flexfabrikken
Martin Haugaard, Direktør, Simplycooking A/S
Christin Tuxen, Direktør for mindre erhvervskunder og vækstvirksomheder, Danske Bank
Mette Rønnau, Direktør, Cabi
Arrangører
A-kassen A&Til
Lokation
G18 - A-kassen A&Til
Detaljer
Tema
Vækst, erhverv og beskæftigelse
Sekundært Tema
Ligestilling, køn og minoriteter
Hjemmeside
https://aogtil.dk/