
Debat
Torsdag den 11. juni 2026
Når teknologien tager rattet, hvem sætter så retningen for mobiliteten i fremtidens København?
Mere om
Flere indbyggere og turister vil øge presset på Hovedstadens transport de kommende år. Flere elbiler og førerløse taxaer vil tilbyde billigere rejsemuligheder, men også mere trængsel. Når teknologien tager rattet, hvem sætter så retningen for fremtidens mobilitet? Kom med i hulen, når Nikolaj Sonne inviterer Sisse Marie Welling, Michael Vindfeldt og Tommy Ahlers til at give deres bedste idéer til at komme rundt i fremtidens hovedstad.
Deltagere
Nikolaj Sonne​, Moderator, Moderator
ModeratorTommy Ahlers, Formand, Metroselskabet
Sisse Marie Welling, Overborgmester, Københavns Kommune
Michael Vindfeldt (S), Borgmester, Frederiksberg Kommune
Arrangører
Metroselskabet
Eventet er sponsoreret af: Metroselskabet
Detaljer
Tema
Teknologi og digitalisering
Sekundært Tema
Transport og byggeri
Hjemmeside
https://metroselskabet.dk