Ahlers’ hule: De bedste ideer til mobilitet i fremtidens Kbh

Debat

KL.-
|

Torsdag den 11. juni 2026

Når teknologien tager rattet, hvem sætter så retningen for mobiliteten i fremtidens København?

Mere om

Flere indbyggere og turister vil øge presset på Hovedstadens transport de kommende år. Flere elbiler og førerløse taxaer vil tilbyde billigere rejsemuligheder, men også mere trængsel. Når teknologien tager rattet, hvem sætter så retningen for fremtidens mobilitet? Kom med i hulen, når Nikolaj Sonne inviterer Sisse Marie Welling, Michael Vindfeldt og Tommy Ahlers til at give deres bedste idéer til at komme rundt i fremtidens hovedstad.

Deltagere

Nikolaj Sonne​, Moderator, Moderator

Moderator

Tommy Ahlers, Formand, Metroselskabet

Sisse Marie Welling, Overborgmester, Københavns Kommune

Michael Vindfeldt (S), Borgmester, Frederiksberg Kommune

Arrangører

Metroselskabet

Eventet er sponsoreret af: Metroselskabet

Detaljer

Sprog
Dansk
Underholdning
Nej
Livestream
Nej
Tegnsprogtolkes
Nej
Teleslynge
Nej
Kørestolstilgængelig
Ja

Tema

Teknologi og digitalisering

Sekundært Tema

Transport og byggeri