Mænd og fællesskaber i naturen

Interview/samtale

KL.-
|

Fredag den 12. juni 2026

Vi sætter fokus på de stærke mandefællesskaber omkring bålet og i naturen

Mere om

Mænds Mødesteder er fællesskaber, hvor mænd mødes om det, der giver mening – og bidra-ger med deres kompetencer i eget tempo. Her opstår relationer gennem handling, side om side. Når fællesskabet flytter ud i naturen, styrkes både krop, sind og samtale i uformelle rammer. På Folkemødet inviterer vi til nærvær og fællesskab omkring et levende bålsted. Her kan både deltagere og bornholmere samles om kaffe, snobrød og enkle bålretter, der skaber var-me, grin og gode samtaler. Programmet byder på korte, inspirerende oplæg, åben dialog om trivsel og fællesskab samt en quiz og små fysiske aktiviteter, hvor alle kan være med – uan-set niveau. Aktiviteten gennemføres i samarbejde med Bornholms Kommune og er startskuddet til at etablere nye Mænds Mødesteder på øen. Kom forbi, vær med – og mærk, hvad fællesskab kan gøre.

Deltagere

Peter Faarbæk, Projektkoordinator, Forum for mænds sundhed

Moderator

Hans Graunbøl, Viden- og Udviklingschef, Mandecenteret

Thomas Jørgensen, Bornholmer, Ud i naturen

Jonas Thunberg, Gastronom, Campus Bornholm

Frank kure, Forebyggelseskonsulent, Bornholms regionskommune

Lars berg Skovsbo, Konsulent, Ældresagen

Hother Hennings, Naturvejleder, Danmarks Jægerforbund

Arrangører

Forum for Mænds Sundhed

Bornholms Regionskommune

Detaljer

Sprog
Dansk
Underholdning
Nej
Livestream
Nej
Tegnsprogtolkes
Nej
Teleslynge
Nej
Kørestolstilgængelig
Ja

Tema

Sundhed, omsorg og forebyggelse

Sekundært Tema

Ligestilling, køn og minoriteter