Finanssektoren i den varme stol - Unge stiller spørgsmålene

Debat

KL.-
|

Fredag den 12. juni 2026

Unge udfordrer finanssektoren i en åben debat, hvor højskoleelever stiller de svære spørgsmål.

Mere om

Unge møder finanssektoren i en levende og ærlig debat, hvor højskoleelever fra Silkeborg Højskole sætter dagsordenen. Sammen med Finans Danmark sammensættes et panel af repræsentanter fra banker, organisationer og virksomheder, der kan give kvalificerede svar på de temaer, de unge finder vigtigst. Et møde mellem fremtidens stemmer og finanssektorens beslutningstagere, hvor nysgerrighed, mod og dialog er i centrum.

Deltagere

Ida Wohlert, Journalist og studievært, Selvstændig

Moderator

Ask Ellebjerg, Erhvervs- og økonomiordfører, Radikale Ungdom

Mette Ahnfeldt Grinsted, Privatøkonomisk rådgiver, Danske Bank

Stine Luise Goll, Direktør for politik, strategi og medlemsservice, Finans Danmark

Arrangører

Finans Danmark

Silkeborg Højskole

Detaljer

Sprog
Dansk
Underholdning
Nej
Livestream
Nej
Tegnsprogtolkes
Nej
Teleslynge
Nej
Kørestolstilgængelig
Ja

Tema

Økonomi, finans og skat

Sekundært Tema

Offentlighed, dialog og diskussion