
Debat
Fredag den 12. juni 2026
Unge udfordrer finanssektoren i en åben debat, hvor højskoleelever stiller de svære spørgsmål.
Mere om
Unge møder finanssektoren i en levende og ærlig debat, hvor højskoleelever fra Silkeborg Højskole sætter dagsordenen. Sammen med Finans Danmark sammensættes et panel af repræsentanter fra banker, organisationer og virksomheder, der kan give kvalificerede svar på de temaer, de unge finder vigtigst. Et møde mellem fremtidens stemmer og finanssektorens beslutningstagere, hvor nysgerrighed, mod og dialog er i centrum.
Deltagere
Ida Wohlert, Journalist og studievært, Selvstændig
ModeratorAsk Ellebjerg, Erhvervs- og økonomiordfører, Radikale Ungdom
Mette Ahnfeldt Grinsted, Privatøkonomisk rådgiver, Danske Bank
Stine Luise Goll, Direktør for politik, strategi og medlemsservice, Finans Danmark
Arrangører
Finans Danmark
Silkeborg Højskole
Lokation
G36 - Finansteltet
Detaljer
Tema
Økonomi, finans og skat
Sekundært Tema
Offentlighed, dialog og diskussion