Hvordan ser et ungevenligt sundhedsvæsen ud i fremtiden?

Workshop

KL.-
|

Lørdag den 13. juni 2026

Vi giver de unge en stærk stemme, når vi sammen skal skabe fremtidens ungevenlige sundhedsvæsen

Mere om

Hvordan skaber vi et sundhedsvæsen, som unge faktisk har lyst til at bruge - og føler sig mødt af? Sammen med Kaospiloterne inviterer vi til en anderledes og involverende debat, hvor publikum ikke kun skal lytte, men kan forvente at deltage aktivt i samtalen. Inden dagens debat indsamler Kaospiloterne unges oplevelser, frustrationer og idéer til fremtidens sundhedsvæsen. Hvad savner de? Hvornår føler de sig overset? Og hvordan gør vi sundhedsvæsenet mere relevant og tilgængeligt for de unge? De unges perspektiver bliver omdrejningspunktet for debatten, hvor både publikum og unge deltagere inviteres med ind i dialogen - og måske endda op på scenen. Så forvent nye perspektiver, ligefrem snak og en debat, hvor du ikke bare er tilskuer, men måske også bliver en del af debatten.

Deltagere

Astrid Roll Vitved, Projektleder, Steno Diabetes Center Odense

Moderator

Thomas Ibsen Jensen, Centerchef, Center for Sundhed, Innovation og Miljø, Danske Regioner

Andreas H. Lipczak, Læge og Bestyrelsesmedlem i FYAM, Forum for Yngre AlmenMedicinere (FYAM)

Jan Erik Henriksen, Centerdirektør, MD, PhD, Steno Diabetes Center Odense

Kirsten Boisen, Overlæge, Dansk Pædiatrisk Selskab

Arrangører

Steno Diabetes Center Odense

Detaljer

Sprog
Dansk
Underholdning
Nej
Livestream
Nej
Tegnsprogtolkes
Nej
Teleslynge
Ja
Kørestolstilgængelig
Ja

Tema

Sundhed, omsorg og forebyggelse

Sekundært Tema

Børn, unge og undervisning